Pracownik
referent
Zakres obowiązków:

OPIS STANOWISKA

Kompleksowe wspieranie działań promocyjnych, wizerunkowych i informacyjnych Uniwersytetu Opolskiego. Koncentruje się na budowaniu pozytywnego obrazu uczelni wśród kandydatów, partnerów oraz społeczności akademickiej poprzez planowanie, realizację i nadzór nad projektami z zakresu marketingu, grafiki, social mediów i komunikacji wizualnej.


PROMOCJA I WSPÓŁPRACA Z OTOCZENIEM

  • Współpraca ze szkołami średnimi w zakresie promocji Uniwersytetu Opolskiego: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, koordynacja patronatów, przygotowywanie programów, warsztatów i spotkań informacyjnych.

  • Przygotowywanie tematycznych prezentacji i materiałów promujących uczelnię oraz jej ofertę edukacyjną.

  • Udział w targach edukacyjnych, wyjazdach promocyjnych i wydarzeniach zewnętrznych reprezentujących Uniwersytet.

MARKETING I KOMUNIKACJA WIZUALNA

  • Opracowywanie projektów graficznych materiałów promujących potencjał naukowy i kulturalny Uniwersytetu Opolskiego (m.in. ulotki, plakaty, foldery, zaproszenia, banery).

  • Techniczna obróbka projektów graficznych przeznaczonych do druku i publikacji cyfrowej.

  • Nadzór nad wdrażaniem i stosowaniem nowej identyfikacji wizualnej uczelni, we współpracy z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KOMUNIKACJA CYFROWA

  • Moderowanie i aktualizacja strony internetowej marketing.uni.opole.pl.

  • Kreacja, planowanie i nadzór nad kampaniami wizerunkowymi w mediach społecznościowych.

  • Tworzenie i publikowanie materiałów w sekcjach Stories, relacjach i innych formatach dynamicznych.

  • Prowadzenie i nadzór nad treściami publikowanymi na oficjalnych profilach Uniwersytetu Opolskiego (Facebook, Instagram, inne kanały).

WYDARZENIA I OBSŁUGA MULTIMEDIALNA

  • Współorganizacja wydarzeń i imprez okolicznościowych Uniwersytetu Opolskiego.

  • Obsługa multimedialna posiedzeń Senatu oraz innych wydarzeń uczelnianych.


CHARAKTER STANOWISKA:

Kompetencje z zakresu marketingu, grafiki komputerowej, mediów społecznościowych i organizacji wydarzeń. Wspiera realizację strategii komunikacyjnej i promocyjnej Uniwersytetu Opolskiego, dbając o spójność wizerunku uczelni, kreatywność przekazu i wysoką jakość realizowanych projektów.



poniedziałek
07:30 – 15:30
wtorek
07:30 – 15:30
środa
07:30 – 15:30
czwartek
07:30 – 15:30
piątek
07:30 – 15:30
Przejdź do treści