Pracownik
specjalista
Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków: 


1) współpraca z mediami w zakresie pozyskiwania danych informacyjno-promocyjnych o Uniwersytecie Opolskim,

2) organizacja konferencji prasowych i spotkań z mediami,

3) opracowywanie informacji o charakterze promocyjnym o Uniwersytecie Opolskim na potrzeby podmiotów zewnętrznych,

4) doradztwo i wsparcie kierownictwa Uniwersytetu Opolskiego oraz innych jednostek organizacyjnych w działaniach związanych z komunikacją i marketingiem,

5) wyznaczanie pracowników Uniwersytetu Opolskiego udzielających wypowiedzi eksperckich dla mediów,

6) uczestnictwo w audycjach i programach/radio, telewizja,

7) udzielanie wywiadów prasowych,

8) kreacja polityki komunikacyjnej UO,

9) przygotowanie tekstów do znaczących projektów i publikacji uniwersyteckich,

10) organizacja prac Forum Biznesu Uniwersytetu Opolskiego,

11) koordynowanie prac zespołu redakcyjnego newslettera pracowniczego „RozgUOs”.

Przejdź do treści